باشگاه مشتریان دندانپزشکی

باشگاه مشتریان دندانپزشکی

یک روش کارآمد برای ترغیب مشتریان می باشد که به صورت منظم به شما مراجعه نمایند. اغلب افراد مایل هستند تا بیشترین درد را تحمل نموده اما به دندانپزشک مراجعه ننمایند. از سوی دیگر اغلب آنها پس از یکبار حضور در دندانپزشکی، دیگر تمایلی به مراجعه بعدی ندارند. باشگاه مشتریان دندانپزشکی می تواند یک عامل محرک برای جذب مشتری وفادار باشد

باشگاه مشتریان دندانپزشکیافتتاح باشگاه مشتریان دندانپزشکی

 افتتاح باشگاه برای دندانپزشکی

یک باشگاه فعال در حوزه دندانپزشکی به افراد کمک می کند تا ساز و کار خوبی طراحی نمایند که از طریق آن، مشترکین ترغیب گردند که مجدد به آنها رجوع نمایند. دادن کد های تخفیف، خدمات رایگان و اقساطی، هدیه و … تنها برخی از مزایای عضویت در اینگونه باشگاه ها می باشد. در اینگونه باشگاه چون شما با حجم مخاطبین بسیاری روبرو هستید لذا به راحتی خواهید توانست تا خدمات خود را معرفی نموده و از این طریق به تعداد مشترکین خود بیفزایید. از مزایای راه اندازی باشگاه دندانپزشکی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • معرفی خدمات
  • معرفی تجهیزات
  • بیان رضایت مشتریان
  • معرفی متد های روز
  • بیان اخبار مرتبط و جذاب جهت جذب مشتری

افتتاح باشگاه مشتریان دندانپزشکی

برای اطلاع بیشتر از خدمات باشگاه مشتریان و راه اندازی باشگاه مشتریان وارد سایت الماس کارت شوید یا با شماره تلفن ۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ ۰۲۱ تماس بگیرید.

از آنجا که اغلب مردم دوست ندارند تا به صورت منظم به دندانپزشکی ها مراجعه نمایند، با افتتاح اینگونه باشگاه ها می توان سطح عمومی دانش افراد و نیازشان برای حضور در دندانپزشکی را بالا برد لذا اشخاص برای چکاپ های سالانه با آسودگی خیال بیشتری اقدام می نمایند. یکی از امتیازات راه اندازی این باشگاه، پیاده سازی سیستم امتیاز دهی است. به این صورت که شما می توانید با راه اندازی طرح های مختلف به مشترکین خود امتیاز داده و به ازای هر میزان امتیاز، خدمات و یا آفر ویژه ای در نظر بگیرید. یکی از نکات مثبت باشگاه نیز جذب مشتری به ازای آفرهای ویژه است، با این کار می توان کارت های عضویت صادر نمود، مراجعه مشترکین را پیگیری کرد و خدمات موثر تری ارائه داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *