افتتاح باشگاه مشتریان آتلیه عکاسی

افتتاح باشگاه مشتریان آتلیه عکاسی

باشگاه مشتریان آتلیه عکاسی می تواند با اهداف متفاوتی شکل گیرد و آغاز به فعالیت نماید اما نکته مهم اینجاست که در هر شرایط این باشگاه باید به سود رسانی فعالیت شما کمک نماید. یکی از مزایای استفاده از باشگاه مشتریان آتلیه عکاسی، افزایش تعداد مشتریان وفادار است زیرا از این طریق می توان میزان فروش را افزایش داد. خرید باشگاه مشتریان میتواند کمک بیشتری در سود آوری شما داشته باشد.

باشگاه مشتریان اتلیه عکاسی

دلایل راه اندازی باشگاه مشتری برای اتلیه عکاسی

روند کار باشگاه مشتریان اتلیه عکاسی به این صورت است که اتلبه به مشتریان خود کارتی هدیه میدهد، در این کارت اعتباری وجود دارد که این موضوع مشتری را برای خرید دوباره به سمت اتلیه شما میاورد

با اعتباری که بار اول به مشتری داده اید مشتری وسوسه میشود و برای خرج کردن اعتبار، دوباره به سمت آتلیه عکاسی شما خواهد امد

تمام اطلاعات مشتری در سیستم باشگاه مشتریان ذخیره میشود و با این سیستم میتوانید مشتری را سطح بندی کنید و ببینید کدام مشتری بیشتر به درد شما میخورد و به آن مشتری اعتبار بیشتری دهید.

در باشگاه مشتریان آتلیه عکاسی باید مشتری را ذوق زده کنید تا مشتری یک مشتری ثابت شود. مثلا با اطلاعاتی که از مشتری در باشگاه مشتریان شما ثبت شده میتوانید روز عید غدیر برای مشتیران خود هدیه ای ۱۰۰ هزار تومانی قرار دهید تا مشتری از شما طلبکار شود و دوباره به اتلیه عکاسی شما مراجعه کند.

راه اندازی باشگاه مشتریان برای اتلیه عکاسیافتتاح باشگاه مشتریان آتلیه عکاسی

نیاز اتلیه عکاسی به باشگاه

بسیاری از پروسه های بازاریابی بیان می دارد که با جذب مشتری وفادار می توان میزان فروش خالص خود را به ۶۰ درصد افزایش داد. از همین رو می توان امکانات ویژه برای اعضا در نظر گرفت، به طور مثال، شما می توانید به مشتریان خود به ازای عضویت اعتبار داده یا برای آنها تخفیف های ویژه در نظر بگیرید. سطح بندی مشتری ها، امتیاز دهی و ارائه پاداش، از دیگر مواردی هستند که می توانند به افزایش سود شما در این راه کمک نمایند. راه اندازی باشگاه مشتریان یک راه کار مناسب برای هر کسب و کاری است.

شما با جذب مشتری وفادار از طریق باشگاه مشتریان آتلیه عکاسی، قادر خواهید بود تا کسب و کار خود را توسعه داده و به تعداد بیشتری از افراد معرفی نمایید. البته این مورد تا حد زیادی به نوع کسب و کار شما وابسته می باشد. در این راه باید در نظر داشته باشید که تشویق مشتری می تواند باعث پیروزی شما شود زیرا جامعه آماری بیشتری در دست دارید و اطلاعات بیشتری نیز می توانید به دست آورید.

بهتر است بدانید :

برای اطلاع از خدمات باشگاه مشتریان میتوانید وارد سایت الماس کارت شوید و یا با شماره تلفن ۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ ۰۲۱ تماس بگیرید.

امروزه اگر مشتریان احساس نمایند که نظر و صحبت آنها شنیده شده و به آن جامه عمل پوشانده می شود، قطعا تعامل بیشتری با فروشگاه می نمایند. همین امر می تواند میزان فروش و سود شما را افزایش دهد. البته در بحث عکاسی این مورد کمی متفاوت می باشد زیرا عکاسی سلیقه ای بوده لذا شما باید از سلیقه مشتری خود آگاه باشید. باشگاه می تواند شرایطی را فراهم آورد که این تعامل راحت تر صورت گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *