افتتاح باشگاه مشتریان شیرینی فروشی

باشگاه مشتریان شیرینی فروشی با هدف افزایش میزان سود و تعامل بین صاحبان مشاغل و مشتریان راه اندازی می شود. از طریق این باشگاه ها اعتماد، دیسیپلین کاری و اعتبار مضاعفی به دست می آید که موجب افزایش سود می شود. در واقع برای اینکه شما بتوانید حس مفید بودن را به مشتریان خود ببخشید و نظرات آنها را بشنوید، لازم است تا اینگونه باشگاه ها را راه اندازی نمایید. الماس کارت خرید باشگاه مشتریان را برای شما آسون تر کرده است.

باشگاه مشتریان شیرینی فروشیخرید باشگاه مشتریان برای شیرینی فروشی

دلیل راه اندازی باشگاه مشتریان برای شیرینی فروشی

دلیل اصلی راه اندازی باشگاه مشتریان برای شیرینی فروشی جذب مشتری بیشتر و در نهایت سوددهی بیشتر است. یعنی برای مشتری کاری انجام دهید که مشتری شما تبدیل به مشتری ثابت شود و برای شما مشتری بیاورد. در ادامه روند کار رو به شما توضیحی میدم.

  • مشتری را به شیرینی فروشی خود طلب کار کنید و تا برای پس گرفتن طلب دوباره شما شما مراجعه کند، برای این کار میتوانید به مشتری کارتی هدیه دهید و در ان کارت اعتباری قرار دهید که مشتری بیاید و ان اعتبار را در شیرینی فروشی شما خرج کند.
  • باشگاه مشتریان شیرینی فروشی تمام اطلاعات مشتری را در خود ذخیره میکند و شما با این سیستم میفهمید مشتریان خود در چه روز و ساعتی از شما خرید میکنند و میتوانید خدمات بهتری به آن ها ارائه دهید تا به مشتری ثابت شما تبدیل شوند.
  • مشتری اگر از خدمات باشگاه مشتریان شما راضی باشد خودش برای شما بازایابی میکند و مشتری های جدید برای شما میاورد.
  • و در اخر باید با سیستم باشگاه مشتریان خود، مشتریان را ذوق زده کنید به عنوان مثال با اطلاعاتی که از مشتری دارید میتوانید در روز تولد مشتریی خود اعتباری هدیه دهید تا مشتری مجبود شود به شیرینی فروشی شما مراجعه کند و از شما خرید کند همین امر باعث میشود که به مشتری ثابت شما تبدیل شود و در آینده به شما سود بیشتری برساند.

اپلیکیشن باشگاه مشتریان الماسنیاز شیرینی فروشی به باشگاه

وقتی صحبت از افتتاح باشگاه مشتریان شیرینی فروشی می شود، باید توجه نمود که منظور راه اندازی یک محیط فیزیکی خاص نیست، بلکه این موارد می توانند به صورت کاملا مجازی باشند. امروزه بسیاری از بازاریاب ها قبول دارند که راه اندازی باشگاه مشتریان  موجب می شود تا میزان جذب مشتری جدید و فروش به میزان قابل توجهی اما با هزینه تبلیغ کمتر، افزایش یابد.

افتتاح باشگاه مشتریان شیرینی فروشی

جالب است بدانید :

برای راه اندازی باشگاه مشتریان به اطلاعات خاصی نیاز ندارید، فقط باید وارد سایت الماس کارت شوید یا با شماره ۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ ۰۲۱ تماس بگیرید.

در واقع زمانی که شما این باشگاه را راه اندازی می نمایید، می توانید بسیار سریع تر از نظرات و انتقادات مشتریان خود با خبر شده و آنها را در کسب و کار خود وارد نمایید. از سوی دیگر نیز مشتریان می توانند در مدت زمان سریع تری از طرح های تخفیفی شیرینی فروشی آگاه گردند. در واقع هدف از اینگونه اجتماعات، اطلاع رسانی سریع، سیستم پشتیبانی یکپارچه و رفع مشکل و نواقص در مدت زمان کوتاه تر می باشد.

باشگاه مشتریان می تواند گزینه خوبی برای این فعالیت باشد زیرا در این کسب و کار ها یک شغل پایدار و همیشگی است و از آنجا که یه صورت فصلی فعالیت نمی نماید لذا لازم است تا مشتریان پایدار و همیشگی داشته باشد. از همین رو باشگاه می تواند به محافظت از مشتریان آن کمک نماید. بازاریاب ها معتقدند که نحوه جذب مشتری از طریق هر یک از اعضا بسیار موثرتر از حالت عادی است زیرا مشتریان جدیدی که با معرف وارد می شوند دارای حس اعتماد بیشتری می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *