کارت هوشمند بانکی

صدور کارت هوشمند بانکی

صدور کارت هوشمند بانکی با امکانات منحصر به فرد به سازمان ها ، شرکت ها و اتحادیه ها با همکاری بانک های عامل ارائه می شود . این کارت بستری را برای سازمان فراهم می آورد تا بودجه های رفاهی مدیریت شده و از مزایای معافیت مالیاتی بهره مند شوند.

کارت هوشمند بانکی چیست

کارت های هوشمند بانکی که برای مشتریان شما صادر می شود در دو نوع دارای خدمات یک پارچه و دارای نوار مغناطیسی و یا بدون نوار مغناطیسی در طرح مورد نظر شما با برند شما بر رو کارت می باشد . کارت های هوشمند بانکی باشگاه مشتریان برای بهبود بخشیدن به روند اهدای بن خرید یا خدمات تخفیفی باشگاه مشتریان یا طرح اقساطی باشگاه مشتریان ارئه می شود این فقط بخشی از خدمات صدور کارت هوشمند بانکی الماس کارت است در ادامه بیشتر آشنا می شوید

انواع کارت های هوشمند بانکی

دسته بندی کارت های هوشمند بانکی بر اساس سطح دسترسی و خدماتی است که بانک برای آن تعیین می کند. ضمن اینکه نوع خدمات ارزش افزوده ای که ایجاد می شود هم در این موضوع اهمیت پیدا می کند.

بن کارت سازمانی

شرکت ها و سازمان ها به دو دلیل اصلی از کارت هوشمند بانکی در قالب بن کارت سازمانی استفاده می کنند:

  1. هدفمندی بودجه های رفاهی: مدیریت سازمان می خواهد کمک هزینه های رفاهی، معیشتی و درمانی پرداخت کند. هدف از ارائه این بودجه ها استفاده کردن پرسنل باشد و امکان دریافت وجه نقد از این کارت ها وجود نداشته باشد.
  2. جلوگیری از کاغذ بازی اداری: بسیاری از سازمان ها کمک هزینه معیشتی را به صورت بن های کاغذی به پرسنل پرداخت می کنند. این کار علاوه بر احتمال گم شدن بن ها، هزینه های پرسنلی و زمانی زیادی را ایجاد میکند. بن کارت هوشمند علاوه بر اینکه امکان ایجاد سیستم بسته دارد، بعد از گم شدن و با صدر شدن کارت جدید، موجودی آن انتقال پیدا می کند.
  3. خدمات ارزش افزوده تخفیفی: کارت هوشمند بانکی که از طرف الماس کارت ارائه می شود، قابلیت استفاده از ۴۰۰۰ مرکز تخفیفی در سراسر کشور را دارد. برای اطلاعات بیشتر کارت تخفیف را کلیک کنید.
  4. بهره مندی از معافیت مالیاتی قانونی: ماده ۹۱ قانون مالیات های مستقیم صریحاً اعلام می کند که سازمان ها می توانند دو دوازدهم از حقوق پرسنل را به بن کارت واریز کنند. این مبلغ مشمول مالیات بر حقوق نمی شود.

به عنوان مثال اگر حقوق یکی از پرسنل ۶ میلیون تومان باشد، باید ماهانه ۲۰۰ هزار تومان مالیات پرداخت کند. ۴ میلیون سقف معافیت مالیاتی است و مازاد آن مشمول ده درصد مالیات می شود.

اگر سازمان دو دوزادهم حقوق را که مبلغ یک میلیون تومان می شود به بن کارت واریز کند، درآمد مشمول مالیات به جای دو میلیون تومان مبلغ یک میلیون تومان می شود و به جای ۲۰۰ هزار تومان مالیات شغلی ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

با این کار این شخص به جای پرداخت ۲/۴۰۰/۰۰۰ هزار تومان مالیات شغلی در سال، مبلغ ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان پرداخت خواهد کرد.

نکته قابل توجه این است که پرداخت ها باید در کارت هوشمند بانکی افراد انجام شود. الماس کارت از بانک عامل گواهی قابل قبول مالیاتی به شما ارائه میکند. این گواهی مورد قبول تمام ممیز های مالیاتی کل کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی باشگاه مشتریان در الماس کارت کلیک کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ تماس بگیرید.

مزایای ارزش افزوده بن کارت سازمانی

با توجه به مزایای قانونی ناشی از معافیت ها که در شرکت و یا سازمان رقم قابل توجهی می شود، مزایای خدمات ارزش افزوده هم به بن کارت تعلق میگیرد.

مهمترین مزایای کارت هوشمند بانکی به شرح زیر است:

  1. استفاده از مراکز تخفیفی در ۸۲ نوع صنف در بیش از ۴۰۰۰ مرکز خدماتی در کل کشور
  2. استفاده از طرح خدمات مکمل درمان
  3. بن های خرید پوشاک و بیمه شخص ثالث و بدنه

مراکز تخفیفی سراسری

کارت هوشمند بانکی قابلیت تعریف لایه های تخفیف مختلف را داراست. الماس کارت با تعریف لایه تخفیفی این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید علاوه بر مزایای صدور بن کارت هوشمند از مزایای تخفیفی قابل توجه استفاده کنید:

  • خرید از تمام فروشگاه های جانبو و کوروش با تخفیف مازاد تا ۴ درصد و در سراسر کشور
  • خرید از مراکز تفریحی، گردشگری، فروشگاهی طرف قرارداد
  • تخفیف از استخرها و رستوران ها
  • تخفیف آنلاین از بسیاری از پلتفرم های اینترنتی مثل نت برگ

خدمات درمانی الماس کارت در شهر های برگزیده

دارنده کارت هوشمند بانکی می تواند علاوه بر تمام مزایای فوق، از شبکه گسترده خدمات درمانی و دندانپزشکی استفاده کند:

  • دندانپزشکی تا ۳۰ درصد تخفیف (تعرفه مصوب نظام پزشکی)
  • خدمات زیبایی شامل ژل بوتاکس ، لیزر ، جراحی بینی و کاشت مو تا ۳۰ درصد واقعی
  • آزمایشگاه ، فیزیوتراپی ، چشم ، شنوایی سنجی و سمعک تا ۳۰ درصد
  • کلینیک ، درمانگاه و بیمارستان شامل انواع جراحی و زایمان و سزارین تا ۲۰ درصد

نکته حایز اهمیت در زمینه استفاده از خدمات الماس کارت ، امکان استفاده ازبیمه تکمیلی است. در این حالت عملا سهم فرانشیز که به بیمه تکمیلی پرداخت می شود، به بیمه پرداخت نمی شود و امکان کسب درآمد نیز وجود دارد.

برای کسب اطلاعات در مورد صدور کارت عضویت هوشمند به این صفحه مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ تماس بگیرید.

صدور کارت عضویت بانکی هوشمند

چنانچه استفاده از مزایای معافیت مالیاتی مدنظر نباشد این نوع کارت هوشمند بانکی توصیه می شود. ضمنا با توجه شود بن کارت نیاز به شارژ از طرف سازمان دارد ولی این کارت ها نیاز به شارژ اولیه ندارند.

کارت عضویت بانکی معمولا مناسب اتحادیه ها و اصناف است که رابطه حقوق بگیری وجود ندارد، ولی محدودیتی برای انواع شرکت ها وجود ندارد.

تمام خدمات فوق الاشاره بر روی این کارت هوشمند بانکی قابل انجام است. مشترکان می توانند با استفاده از کارت عضویت خود خرید انجام داده و از مزایای بسیار زیاد این گونه کارت ها بهره مند شوند.

بربستر کارت های عضویت بانکی هوشمند امکان تعریف خدمات خاص وجود دارد. به عنوان مثال یک شرکت ممکن است بخواهد تمام خرید پرسنل از فروشگاه تعاونی خاص انجام شود.

در این حالت تمام لایه های خرید مسدود شده و فقط یک لایه مربوط به آن فروشگاه خاص ایجاد می شود.

بانک های عامل صدور کارت

با توجه به نیاز مدیریت و پرسنل آن مجموعه، بانک عامل انتخاب می شود. هم اکنون امکان صدور کارت هوشمند بانکی در بانک های سامان، پاسارگاد، آینده و ملی وجود دارد.

هزینه صدور کارت هوشمند بانکی

هزینه صدور به موارد زیر بستگی دارد:

  • سطح خدمات قابل تعریف بر روی کارت ها
  • هزینه فیزیک کارت
  • هزینه چاپ کارت
  • تعداد افرادی که برایشان کارت صادر می شود
  • بانک عامل

به صورت معمول هزینه چاپ و صدور کارت کم ترین جز در قیمت نهایی کارت هوشمند بانکی است. بیشترین هزینه مربوط به سطح خدمات، تعداد افراد و تعداد لایه هایی است که بر روی کارت تعریف می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ تماس بگیرید.

خدمات اقساطی بر روی کارت هوشمند بانکی

الماس کارت به عنوان پیشرو ترین ارائه دهنده خدمات باشگاهی، لایه خدمات اقساطی و اعتباری را بر روی انواع کارت های عضویت بانکی بوجود آورده است.

سازمان ها و شرکت ها می توانند برای پرسنل خود تا سقف ۳۰ میلیون تومان خدمات اعتباری و به صورت قرض الحسنه دریافت کنند. کارمزد واقعی تسهیلات ۴ درصد سالانه است.

بازپرداخت این تسهیلات ۶، ۹ و ۱۲ ماه است. این تسهیلات توسط بانک عامل ایجاد شده و به صورت بسیار آسان در اختیار شما قرار میگیرد.

برای عقد قرارداد سازمان های دولتی با بانک عامل، فقط نیاز به قرارداد و نامه ذیحسابی وجود دارد. سازمان های غیر دولتی و شرکت ها علاوه بر قرارداد باید ضمانت مناسب را ارئه کنند.

شرایط بانک بستگی به وضعیت سازمان و یا شرکت ارائه دهنده اقساط دارد. ممکن است بانک فقط با یک فقره چک این تسهیلات را ایجاد کند.

امکان فعالسازی لایه خدمات اعتباری بر روی کارت هوشمند بانکی وجود دارد. البته لازم به ذکر است برای دریافت خدمات اقساطی قرض الحسنه الزاما نیاز به بن کارت وجود ندارد.

تعریف خدمات باشگاه بر روی کارت های هوشمند بانکی

الماس کارت این امکان را بوجود آورده است تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند خدمات باشگاهی را برای پرسنل خود ایجاد کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *