راه اندازی باشگاه مشتری

باشگاه مشتریان هتل در واقع یک هدف اصلی دارد و آن هم ارزش نهادن به نظر مشتریان و هویت دادن به آنها است. البته در کنار این مورد باید در نظر داشته باشید که صاحبان کسب و کارها نیز می توانند به خوبی کسب و کار خود را رشد داده و مراتب سود رسانی برای فعالیت خود را فراهم آورند.

باشگاه مشتریان هتل

هر کسب و کاری از جمله هتل نیازمند مشتری بیشتر است و برای بدست اوردن مشتری های بیشتر باید به فکر راهی خلاقانه باشیم

این راه باشگاه مشتریان است . با راه اندازی باشگاه مشتریان هتل میتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید و سود بیشتری بدست بیاورید.

خدمات باشگاه مشتریان عبارتند از :

  • دستگاه پوز باشگاه مشتریان
  • درگاه پرداخت واسط
  • اپلیکیشن باشگاه
  • کارت عضویت هوشمند
  • بن کارت
  • خدمات اقساطی

برای خرید باشگاه مشتریان وارد سایت الماس کارت شوید و یا با شماره ۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ ۰۲۱ تماس بگیرید

افتتاح باشگاه مشتریان هتلدر باشگاه مشتریان هتل ، کاربران براساس میزان هزینه های خرج نموده، روزهای اقامتی و مواردی از این قبیل دسته بندی شده و سپس به آنها امتیازهایی اعطا می شود که می توانند برای اقامت های بعدی نیز از آن بهره ببرند. و همچنین تمام اطلاعات کاربران در سیستم باشگاه مشتریان ذخیره شده و در صورت نیاز میتوان از ان ها استفاده کرد و در روز های خاصی از سال به مشتریان هتل خود جوایزی اهدا کنید که همین امر باعث میشود برای دفعات بعد مشتری به شما مراجعه کند و برای شما مشتری جدید هم بیاورد.

افتتاح باشگاه مشتریان هتل و هر آنچه که باید بدانید

با راه اندازی یک باشگاه مشتریان هتل می توانید به راحتی مشتریان خود را سازماندهی نمایید. به این معنا که نظر آنها را شنیده و بر اساس آن خدمات خود را بروز نمایید. این کار موجب خواهد شد که حس وفاداری مشتریان به سازمان شما افزایش یابد و از سوی دیگر آنها خود به عنوان بازاریاب عمل کرده و میزان سود شما را افزایش دهند. البته باید توجه نمود که در باشگاه مشتریان تفاوت نمی نماید که شما چه میزان مشتری جدید به دست آورده اید بلکه مهم آن است که مشتریان قدیمی خود را حفظ کرده و از ریزش آنها جلوگیری کنید.

باشگاه مشتریان را می توان یک راه و روش نوین جهت توسعه برنامه های بازاریابی دانست. از این طریق صاحبان هتل تلاش می نمایند تا مشتری مداری خود را ثابت کرده و از این طریق بینش عمیق تری از مشتریان خود به دست آورند. این محیط ها می تواند تعاملات دو طرفه را افزایش دهد. تعاملات مذکور می تواند به افزایش میزان رضایتمندی ختم شود. اطلاع رسانی های سریع، به دست آوردن جامعه آماری و اطلاعاتی قوی، بازاریابی و تبلیغات کم هزینه از جمله مزایای این باشگاه ها می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *