کارت هوشمند عضویت

کارت عضویت هوشمند باشگاه مشتریان

صدور کارت عضویت هوشمند باشگاه مشتریان امکانی جدید است تا بتوان خدمات ویژه را بر روی این کارت ها فعال کرد.

اتحادیه ها ، انجمن ها ، اصناف ، شرکت ها ، مدارس می توانند برای اعضای خود کارت عضویت هوشمند دریافت کنند.

انواع کارت عضویت هوشمند

این کارت ها به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

  1. کارت عضویت بانکی
  2. کارت عضویت غیر بانکی

ثبت نام کارت هوشمند عضویت باشگاه مشتریان

مزایای بیشماری که صدور کارت عضویت هوشمند باشگاه مشتریان در قالب کارت های عضویت بانکی ارائه می شود، باعث شده بیشتر گروه ها از این امکان استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره در رابطه با صدور کارت هوشمند و راه اندازی باشگاه مشتریان با شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ و یا موبایل ۰۹۱۹۷۹۷۹۷۹۹ تماس بگیرید

مزایای کارت عضویت بانکی هوشمند

با توجه به زیر ساختی که بانک در اختیار سازمان و یا گروه قرار می دهد، این کارت ها مورد استقبال قرار گرفته است . مهمترین این مزایا به شرح زیر است:

  • هزینه پایین
  • امکان سطح بندی افراد
  • امکان اضافه کردن لایه های خدمتی
  • ایجاد خدمات ارزش افزوده تخفیفی
  • امکان درج لوگوی سازمان و یا اتحادیه بر روی کارت عضویت هوشمند
  • امکان راه اندازی باشگاه متناسب با نیاز افراد

اگر گروه نیاز به خدمت خاص داشته باشد بستر ایجاد شده قابلیت انجام بیشتر این درخواست ها را دارد. با ثبت نام کارت هوشمند عضویت در الماس کارت از این مزایا بهرمند می شوید.

برای دریافت مشاوره در رابطه با دستگاه و راه اندازی باشگاه مشتریان با شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ و یا موبایل ۰۹۱۹۷۹۷۹۷۹۹ تماس بگیرید

کارت عضویت اتحادیه ها و کانون ها به صورت هوشمند:

اتحادیه ها می توانند برای اعضای خود کارت عضویت اتحادیه هوشمند ایجاد کنند. این کارت ها توسط بانک صادر شده و قابلیت های زیادی برای اتحادیه دارد.

مهمترین مزیت آن غیر قابل جعل بودن کارت عضویت اتحادیه است. مزیت دیگر صادر شدن کارت عضویت در بانک های معتبر با آرم و لوگوی اتحادیه  و یا صنف است.

نکته مهم دیگر امکان ارائه خدمات ارزش افزوده نظیر طرح خدمات تکمیل درمان و خدمات تخفیفی رفاهی بر روی کارت عضویت اتحادیه است. صدور کارت عضویت هوشمند باشگاه مشتریان امکان خرید تخفیفی را برای اعضای اتحادیه فراهم می کنند. امکان ایجاد خدمات خاص با تقاضای اتحادیه و کانون نیز وجود دارد.

کارت عضویت شرکتی

شرکت ها می توانند کارت شناسایی پرسنل خود را به صورت کارت عضویت شرکتی بانکی تبدیل کنند. در این حالت بانک با طرح و لوگوی سازمان و یا شرکت ، کارت عضویت شرکتی را صادر کرده و امکانات خاص و ویژه را فراهم می کند.

برای مشاهده تمام مزایای کارت عضویت شرکتی  و بن کارت کلیک کنید. از جمله منافع صدور این کارت ها، دریافت معافیت مالیانی مندرم در ماده ۹۱ قانون مالیات های مستقیم است.

ضمنا می توان با تعریف لایه rfID بر روی کارت های عضویت، از این کارت به عنوان کارت تردد و کارت دریافت غذا نیز استفاده کرد.

عضویت هوشمند باشگاهبرای دریافت مشاوره در رابطه با صدور کارت هوشمند و راه اندازی باشگاه مشتریان با شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ و یا موبایل ۰۹۱۹۷۹۷۹۷۹۹ تماس بگیرید

خدمات ارزش افزوده بر روی کارت عضویت هوشمند

با توجه به اینکه این کارت ها توسط بانک عامل صادر می شوند، می توان خدمات بیشمار ارزش افزوده و حتی خدمات اقساطی را بر روی این کارت ها تعریف کرد. خدمات ارزش افزوده به شرح زیر است:

  1. خدمات تخفیفی
  2. خدمات طرح تکمیل درمان
  3. خدمات باشگاهی

خدمات تخفیفی کارت عضویت هوشمند باشگاه مشتریان

با توجه به نوع خدمت مورد تقاضا و بانک عاملی که برای صدور کارت ها انتخاب می شود، خدمت تخفیفی تعریف می شود. دارندگان کارت عضویت هوشمند می توانند به راحتی از بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه و مرکز خدماتی، رفاهی، ورزشی و گردشگری استفاده کنند.

این خدمات در ۸۲ رسته خدمتی مختلف خدمت تخفیفی ارائه می دهند. از جمله می توان فروشگاه های زنجیره ای کوروش و جانبو را نام برد.

مشترک با تراکنش کارت عضویت هوشمند خود در پوز های مخصوص و بانکی نصب شده در مراکز، تخفیف دریافت می کنند. با توجه به نیاز سازمان، اتحادیه، کانون و شرکت برای ایجاد مرکز پذیرنده، می توان مراکز را تقویت کرد.

طرح تکمیل درمان الماس کارت و صدور کارت عضویت هوشمند باشگاه مشتریان

سامانه الماس کارت با همکاری مراکز منتخب درمانی طرح خدمات تکمیل درمان را بوجود آورده است. تمرکز این خدمات بر روی دندانپزشکی ها است. دلیل آن مستثنی بودن خدمات دندانپزشکی از تعهدات بیمه ها است.

بیمه های تکمیلی هم پوشش مناسبی برای دندانپزشکی ارائه نمی کنند. بسیاری از خدمات هم مثل ایمپلنت دارای پوشش نیستند.

این خدمات می تواند مکمل خوبی برای بیمه های تکمیلی باشد. ضمن اینکه می توان از طرح خدمات تکمیل درمان به عنوان جایگزین مناسب بیمه های تکمیلی استفاده کرد.

کارت تخفی الماس کارتبرای دریافت مشاوره در رابطه با دستگاه و راه اندازی باشگاه مشتریان با شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ و یا موبایل ۰۹۱۹۷۹۷۹۷۹۹ تماس بگیرید

مزایای الماس کارت

دارنده الماس کارت می تواند از شبکه گسترده خدمات درمانی و دندانپزشکی استفاده کند:

  • خدمات دندانپزشکی تا ۳۰%  تخفیف واقعی( تعرفه مصوب نظام پزشکی )
  • خدمات زیبایی شامل ژل بوتاکس، لیزر، جراحی بینی و کاشت مو تا ۳۰%
  • آزمایشگاهها ، فیزیوتراپی ، چشم پزشکی ، شنوایی سنجی و سمعک تا ۳۰%
  • کلینیکها ، درمانگاه ها و بیمارستان ها شامل جراحی و زایمان ( سزارین ) تا ۲۰%

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی باشگاه مشتریان به این صفحه در الماس کارت مراجعه کنید.

نکته حایز اهمیت در زمینه استفاده از خدمات الماس کارت ، امکان استفاده از بیمه تکمیلی است. در این حالت عملا سهم فرانشیز که به بیمه تکمیلی پرداخت می شود، به بیمه پرداخت نمی شود و امکان کسب درآمد نیز وجود دارد.

کارت عضویت هوشمند باشگاه مشتریانبرای دریافت مشاوره در رابطه با دستگاه و راه اندازی باشگاه مشتریان با شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ و یا موبایل ۰۹۱۹۷۹۷۹۷۹۹ تماس بگیرید

برای اطلاعات بیشتر در مورد صدور کارت های هوشمند بانکی باشگاه مشتریان به این صفحه در الماس کارت مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *