راه اندازی باشگاه برای مدرسه

باشگاه مشتریان مدرسه یک محیط دوجانبه ای را فراهم می آورد تا همواره بین اولیای دانش آموزان و مدیران مدرسه ارتباط برقرار شود. از طریق این باشگاه مدیران می توانند نظرات والدین را شنیده و از آنها برای بهبود فعالیت های آموزشی خود استفاده نمایند. از سوی دیگر والدین نیز می توانند از آخرین تحولات، بروز رسانی ها و طرح های ویژه آگاه گردند.

باشگاه مشتریان مدرسهافتتاح باشگاه مشتریان مدرسه

افتتاح باشگاه مشتریان مدرسه

در بحث آموزش، انتخاب یک آموزشگاه خوب بسیار مهم می باشد. از همین رو والدین بسیاری با عضویت در باشگاه مشتریان مدرسه تلاش می نمایند تا با هدف های مدرسه و نحوه فعالیت مدیران بیشتر آشنا شوند. با این توصیفات باشگاه می تواند همانند یک محیط عالی جهت تبلیغات نیز در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه جذب مشتری از طریق بنر و مواردی از این قبیل برای یک مدرسه هم زمانبر بوده و هم گران است لذا باشگاه های فوق می توانند بیانگر کارنامه عملیاتی مدیران باشند و والدین را به سمت فعالیت های خود جلب نمایند.

افتتاح باشگاه مشتریان مدرسه

برای راه اندازی باشگاه مشتریان و اطلاعات از خدمات باشگاه مشتریان تنها کایست وارد سایت الماس کارت شوید و یا با شماره تلفن ۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ ۰۲۱ تماس بگیرید.

البته باید این مورد را نیز در نظر داشت که والدین می توانند از تخفیفات و شرایط ویژه ای که در این باشگاه ها بیان می شود نیز بهره ببرند. به طور مثال، برخی از مدرسه ها در فصل تابستان دوره های آموزشی با تخفیف برای اعضا در نظر می گیرند. از همین رو این گزینه ها می توانند نظر والدین را جلب نماید. در باشگاه ها گاها فرم های نظرسنجی و پرسش و پاسخ نیز رد و بدل می شود که اولیای مدرسه جهت بهبود فعالیت کاری خود به آن نیازمند خواهند بود. تخفیفات آمارها، شرایط ویژه، امکان اطلاع رسانی و مواردی از این قبیل جز مزایای استفاده از باشگاه مشتریان مدرسه می باشد. امروزه اکثر مدارس خوب در سطح کشور از این روش برای بازاریابی و جذب مخاطبان بیشتر استفاده می نمایند و خوشبختانه بازخورد والدین به این مورد نیز عالی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *