باشگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای

شرایط راه اندازی باشگاه برای فروشگاه های زنجیره ای

باشگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای یک ابزار جدیدی است که امروزه اغلب کسب و کارهای موفق از آن استفاده می نمایند. هدف از این باشگاه ها به وجود آوردن انگیزه برای مشتریان ویژه است که آنها بتوانند تعداد مشتریان شما را بیشتر نمایند. البته شما نیز با توجه به بازخورد و آمارهایی که از آنها به دست می آورید، می توانید کسب و کار خود را بهبود داده و رونق ببخشید.

باشگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای

افتتاح باشگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای

شاید شما نیز جز افرادی باشید که سوال می نمایند، چه لزومی به افتتاح باشگاه مشتریان می باشد ؟ در پاسخ باید بیان داشت که حدود هزینه جذب یک مشتری جدید ۶۰ درصد بیشتر از هزینه نگهداری از مشتری قبلی است. این موضوع به این معنا است که شما می توانید مشتریان کمتری داشته اما سود بیشتری به دست آورید. آن چه که در این حوزه مهم است، توجه به این موضوع می باشد که باشگاه ها برای هر نوع فعالیتی می توانند مفید باشند.  البته باید به این موضوع توجه نمود که بازدهی آن برای فعالیت هایی که فروش منظم و پیوسته دارند بیشتر از مواردی است که فروش به صورت مقطعی و نامنظم می باشد.

افتتاح باشگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه راه اندازی باشگاه مشتریان وارد سایت الماس کارت شوید یا با شماره تلفن ۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برای اینکه شما بتوانید از طریق باشگاه مشتریان فروشگاه زنجیره ای ، بیشترین سود را ببرید، لازم است تا ابتدا مخاطبان خود را به خوبی شناخته و با نیاز های آنان آشنا شوید. در این صورت می توانید آفرهای خود را بر اساس نیاز های آنان سازماندهی نمایید. آنچه کسب و کارها پس از راه اندازی باشگاه ها به دست می آورند، موارد زیر می باشد:

  • مشتریان ساده به مشتریان و البته بازاریاب های وفادار تبدیل می شوند.
  • مشتریان جدید بیشتری به سمت خدمات شما جلب می گردند.
  • میزان فروش و سود رسانی به کسب و کار نیز به همان اندازه بیشتر خواهد شد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *