طریقه راه اندازی باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان استخر شاید از دید افراد زیادی نا آشنا به نظر برسد اما این محیط باعث می شود تا صاحبان استخر ها بتوانند راحت تر اقدام به عضو گیری نمایند و حس وفاداری مشتریان قبلی را بیشتر نمایند. معمولا در این محافل تخفیفات فصلی، آفرهای ویژه و گاها فرم های نظرسنجی ارائه می شود که با بررسی آنها هر دو طرف، هم مشتریان و هم صاحبان مشاغل می توانند به سود کافی دست یابند.

باشگاه مشتریان استخرافتتاح باشگاه مشتریان استخر

افتتاح باشگاه مشتریان استخر

اگر شما نیز جز افرادی می باشید که قصد افتتاح یک باشگاه مشتریان استخر را دارید باید توجه داشته باشید که باشگاه شما باید از هر جهت برای مخاطبان شما جذاب باشد از همین رو آفرهای ویژه ای نیز باید در نظر بگیرید. به طور مثال شما باید برای سیستم فروش خود سیاست های متنوعی را در نظر بگیرید. یک راهکار ساده، در نظر گرفتن تخفیف برای مراجعه کنندگان قدیمی است. همچنین می توانید در کارت های عضویت افراد شارژ و اعتباری در نظر بگیرید که آنها برای مراجعه به استخر شما ترغیب شوند.

برای راه اندازی باشگاه مشتریان فقط لازم است وارد سایت الماس کارت شوید و اقدام به خرید باشگاه مشتریان کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ تماس بگیرید.

باشگاه مشتریان برای استخر

برای اینکه شما در باشگاه مشتریان استخر خود بتوانید به اهداف تعیین شده دست یابید، لازم است تا حتما مشتریان وفادار را شناخته و به آنها بهای بیشتر دهید. به طور مثال، بین اعضای خود تفاوت قائل شده و بر اساس امتیاز های هر کدام از آنها، شرایط ویژه تری را بیان دارید. البته توصیه می شود در ابن موارد تنها میزان پرداختی مشتری نباید ملاک باشد و گزینه های دیگر همچون شرکت در نظرسنجی ها و مواردی از این قبیل نیز می توانند مهم باشند.

هویت فعالیت شما در این باشگاه ها می تواند شکل گیرد. بر اساس آن شما می توانید اطلاعات مشترکین خود را جمع آوری نموده و اقدام به برنامه ریزی نمایید. اینکه شما اهداف خود را بر اساس نیاز کاربران خود بنا نهید، باعث رشد شما خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *