دندانپزشکی اقساطی با الماس کارت

 

دندانپزشکی اقساطی با چک و سفته

 الماس کارت چیست؟

الماس کارت سامانه ای از خدمات رفاهی و پزشکی است .شما با استفاده از آن قادر هستید تا از مراکز درمانی و دندانپزشکی اقساطی استفاده کنید . خدمات این کارت در استان های تهران ، البرز و اصفهان  به افراد ،مراکز و سازمان ها ارائه می شود.

روند پرداخت تسهیلات برای مشترکان عادی ،سازمان ها و شرکت ها متفاوت است .

نحوه ی  دریافت تسهیلات :

تسهیلات دندانپزشکی اقساطی:

الماس کارت ایرانیان با همکاری مجموعه ای از بهترین دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی . شرایطی فراهم آورده است تا مشترکان بتوانند  کلیه ی خدمات درمانی و زیبایی را با بهترین شرایط ممکن انجام دهند.

. هدف از ارائه دندانپزشکی اقساطی بهره مندی آسان  تمام اقشار و حفظ سلامت دهان ودندان افراد جامعه است.

دندانپزشکی اقساطی جدیدترین خدمت ارائه شده توسط الماس کارت است. این خدمات در تمام بخش های زیر قابل استفاده است:

برای اینکه بتوانید از خدمات الماس کارت برای انجام کارهای فوق و به صورت اقساطی  استفاده کنید .نیازی به داشتن  ضامن ندارید.

.شما به آسانی و با  ارائه چک و یا سفته  باز پرداخت اقساط ،خود را ضمانت می کنید و می توانید از تمامی خدمات زیبایی و درمانی  استفاده کنید. مبلغ تسهیلاتی که توسط الماس کارت به شما ارائه می شود تا سقف ۵۰ میلیون تومان است و بازپرداخت آن تا دو سال امکان پذیر است.

دندانپزشکی اقساطی برای مشترکین عادی الماس کارت

مشترکان عادی الماس کارت بر اساس نوع ضمانتی که می توانند ارائه کنند به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند. دسته اول

می توانند،ضامن ارائه کنند و دسته دوم با چک و سفته قادر خواهند بود تا از این تسهیلات استفاده کنند.

تسهیلات با ضامن

چنانچه مشترک بتواند ضامن رسمی (کارمند رسمی دولت و یا بازنشسته کشوری و لشکری) معرفی کند، در این گروه قرار می گیرد. در این روش با همکاری بانک، عامل تسهیلات قرض الحسنه ،با کارمزد سالانه ۴ درصد و با بازپرداخت ۶ ، ۹ و ۱۲ ماهه به شما ارائه می شود.

روش دریافت  این تسهیلات، بسیار ساده است و حداکثر بعد از ۴۸ ساعت  اداری و پس از تکمیل مدارک قابل استفاده است. مشترک می تواند از این تسهیلات برای خدمات دندانپزشکی اقساطی در تمام بخش هایی  که عنوان شد ،استفاده کند.

سقف این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان است. به ازای  هریک نفر ضامن  مبلغ ۳۰ میلیون تومان و دو نفر ضامن مبلغ ۵۰ میلیون تومان به شما ارائه می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۲۱۴۴۲۵۶۶۷۸ تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که  مشترک علاوه بر امکان استفاده از  خدمات دندانپزشکی اقساطی ،می تواند از سایر خدمات ارائه شده توسط الماس کارت استفاده کند. خدمات الماس کارت در  انجام خدمات زیبایی مثل جراحی بینی اقساطی ،کاشت موی اقساطی و  همچنین پرداخت هزینه زایمان به صورت  اقساط به مشترکان قابل ارائه است.

تسهیلات با چک  یا سفته و بابازپرداخت طولانی

اگر مشترک بخواهد با چک ، یا سفته از خدمات دندانپزشکی اقساطی استفاده کند نیاز به ارائه ضامن ندارد.  در این روش، ساده ترین کار دریافت تسهیلات است و مشترک نباید چک برگشتی و یا اقساط معوق بانکی داشته باشد.

ضمن اینکه مشترک می تواند یکی از نزدیکان خود را که قادر به ارائه مدارک است ، برای دریافت تسهیلات معرفی کند. نکته مهم در این نوع تسهیلات داشتن پرینت بانکی سه ماهه است واین حساب باید گردش مالی مناسبی داشته باشد.

مشترکان برای دریافت تسهیلات دندانپزشکی اقساطی ،می توانند تا  مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲.۵ درصد ماهیانه دریافت کنند. دوره بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ ماه تا ۲۴ ماه است.

اگر مبلغ مورد نیاز مشترک کم باشد میتوان برای تسهیل در روند پرداخت نیمی از مبلغ  را نقد و نیم دیگر طی دو فقره چک یک ماهه دریافت کرد. در این روش کارمزدی به چک ها اضافه نمی شود.

برای برآورد هزینه بهترآن  است که در ابتدا مشترک به دندانپزشکی مراجعه کند.پس ازارائه طرح درمان توسط دندانپزشک و مشخص شدن مبلغ کل، در خواست تسهیلات دهد. امکان استفاده از سایر خدمات الماس کارت در بخش ،زیبایی مثل لیزر و ژل و بوتاکس به صورت اقساطی وجود دارد.

در صورتی که مشترک قادر به ارائه چک نباشد می تواند با ارائه سفته  و تا سقف ۱۰ میلیون تومان در خواست تسهیلات دندانپزشکی اقساطی بدهد. این روش نیز ارائه پرینت حساب سه ماهه مورد نیاز است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۲۱۴۴۲۵۶۶۷۸ تماس بگیرید.

مشترکان سازمانی و شرکتی

در صورتیکه سازمان ها و شرکت ها بخواهند برای پرسنل خود خدمات اقساطی ایجاد کنند، می توانند با شرایط بسیار آسان از این امکان استفاده کنند.

سازمان های دولتی صرفا با  عقد قرارداد می توانند برای پرسنل خود تسهیلات درمانی و دندانپزشکی قرض الحسنه  و با کارمزد سالانه ۴ درصد استفاده کنند. بازپرداخت اقساط ۶ ، ۹ و ۱۲ ماهه است. پرسنل سازمان ها علاوه بر خدمات دندانپزشکی اقساطی میتوانند از فروشگاه های طرف قرارداد مثل فروشگاه زنجیره ای جانبو به صورت اقساطی خرید کنند.

مشترکان سازمان های غیر دولتی و شرکت ها می توانند با  عقد قرارداد و با ارائه ضمانت مناسب از این تسهیلات استفاده کنند.

لازم به ذکر است که مشترکان این طرح از تمام خدمات الماس کارت نیز می توانند استفاده کنند و با صدور بن کارت از معافیت های قانونی مقرر شده بهره مند شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۲۱۴۴۲۵۶۶۷۸ تماس بگیرید.

سایر خدماتی که مشترکان الماس کارت دریافت می کنند

تمام مشترکان الماس کارت علاوه بر تسهیلات دندانپزشکی اقساطی می توانند از سایر خدمات بی نظیر الماس کارت نیز استفاده کنند. الماس کارت سامانه تخفیفی در زمینه درمانی و غیر درمانی است که مشترکان با استفاده از این سامانه می توانند تا ۵ میلیون تومان صرفه جویی هزینه این انجام دهند.

خدمات طرح تکمیل درمان الماس کارت به شرح زیر است:

  • خدمات زیبایی که  شامل :ژل ، بوتاکس ، لیزر ، جراحی بینی ، کاشت مو و جراحی لاغری تا ۳۰ درصد تخفیف است.
  • آزمایشگاه خون ، فیزیوتراپی ، تصویر برداری هسته ای تا ۲۰ درصد تخفیف
  • شنوایی سنجی ، چشم پزشکی و تهیه سمعک تا ۲۰ درصد تخفیف
  • کلینیک و درمانگاه تا ۲۰ درصد تخفیف
  • بیمارستان ، زایمان و سزارین تا ۱۵ درصد تخفیف

مشترکان الماس کارت علاوه بر دندانپزشکی اقساطی می توانند از تمام خدمات فوق به صورت اقساطی استفاده کنند.

باشگاه مشتریان رایگان الماس کارت

تمام مشترکان الماس کارت می توانند علاوه بر استفاده از خدمات فوق از باشگاه مشتریان الماس کارت لذت ببرند. در این باشگاه که از سال ۱۳۹۸ راه اندازی شده است، مشترکان می توانند از خدمات زیر بهره مند شوند:

  • تخفیف فروشگاه کوروش تا ۴ درصد به صورت مازاد
  • ارائه بن های خرید پوشاک (کت و شلوار و مانتو)
  • ارائه بن خرید بیمه شخص ثالث و بدنه
  • کدهای تخفیف دوره ای مثل کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۲۱۴۴۲۵۶۶۷۸ تماس بگیرید.

دریافت اعتبار با سفته یا چک:

یعد از درخواست اعتبار و کامل شدن مدارک ، اطلاعات شما مورد بررسی قرار می گیرد ، اگر اطلاعات شما مورد تایید قرار گرفت،  کارمند شرکت  برای امضا قرار داد  به آدرس شما فرستاده می شود، نیاز است که  اصل مدارک ،چک و اصل گردش حساب را برای بررسی به مامور بدهید.

پس از آنکه چک شما توسط کارشناسان مورد تایید قرار گرفت، کد اعتبار در پروفایل شما قرا می گیرد، باید به این نکته توجه داشته باشید که برای پرداخت قسط اول  کارشناسان با شما تماس می گیرند و شما تا قبل از تماس کارشناسان نیازی نیست که قسط   پرداخت کنید.

اگر شما بخواهید با سفته  درخواست وام  اقساط کنید، شرکت برای شما سفته را تهیه می کند و شما هزینه آن را پرداخت می کنید، سپس قرارا داد و سفته را با به صورت کامل شده با پیک برای امضا نزد شما ارسال می شود.

پس از دریافت کد اعتبار یا تخفیف می توانید به مراکز طرف قرار داد الماس کارت مراجعه کرده و هزینه درمان خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید، مثلا اگر فردی اعتباری تا   ۱۵ ملیون  تومان دریافت کرده باشد ، میتواند  به مراکز طرف قرار داد مراجعه کند و تا  سقف ۱۵ میلیون تومان درمان خود را انجام دهد و دیگر نیازی نیست تا مبلغی به مراکز  درمانی پرداخت کند . در صورتی که هزینه درمان ۷  میلیون تومان شود و دیگر نیاز به استفاده از خدمات درمانی نداشته باشد فمیتواند مابقی پول خود را پس بگیرد.

چه مدارکی برای ثبت درخواست با ضمانت چک مورد نیاز  است:

  • عکس از صفحه اول و صفحه توضیحات شناسامه
  • عکس از کارت ملی پشت و رو
  • عکس از صفحه اول و صفحه توضیحات شناسامه
  • پرینت گردش حساب ۳ ماه آخر با مهر و اضا شعبه (صحه اول و دوم)
  • پرینت سه ماه آخر از حساب پشتیبان شما در صورت کم بود مبلغ گردش حساب جاری
  • پرینت سه ماهه گردش حساب جاری (حداقل ۵ صفحه)

نکاتی که باید به آن توجه کنید:

برای دریافت اعتبار برای دندانپزشکی اقساطی باید به چند نکته توجه کنید:

  • کارت ملی باید حتما باید جدید باشد یا رسید تعویض ان را  داشته باشید.
  • هزینه پرداخت اعتبار سنجی برعهده شماست و قیمت آن ۱۰۰۰۰۰تومان است.
  • چک به نام خود شما و صیادی باشد.
  • در صورت استفاده از چک با ضمانت، در پروفایل شخصی خود عکس از چک را بارگذاری کنید و همراه با  اصل قرار دارد امضا شده  ماموری که از طرف شرکت فرستاده می شود،تحویل دهید.
  • مبلغ چک باید ۱۲۰ درصد اصل و فرع مبلغ وام باشد.
  • در صورتی که چک برگشتی یا وام معوقه داشته باشید، در خواست اعتبار سنجی لغو خواهد شد.

دندانپزشکی اقساطی الماس کارت خدمتی نوین و بسیار ویژه برای شماست. در جایی که بیمه نیازهای دندانپزشکی شما را برآورده نمی کند و شما  لایق بهترین ها هستید.

۳-چه تعهدی لازم است؟

تعهداتی که برای این  طرح در نظر گرفته شده است، تعهداتی بسیار معمول هستند. تعهد بازپرداخت توسط ذیحسابی سازمان و یا ضمانت نامه بانکی برای کل اعضا و در یک فقره قابل قبول می باشد. کافی است برای استفاده از طرح دندان پزشکی قسطی تعهد بازپرداخت از راهی که شما پیشنهاد میکنید انجام شود. شرکت الماس کارت ایرانیان آماده است تا از پیشنهادات شما استفاده کند.

شرکت های خصوصی کوچک می توانند ، جهت رفاه پرسنل خود از طرح دندانپزشکی قسطی استفاده کنند. بهترین پزشکان دهان و دندان ایران در این طرح به شما خدمت رسانی می کنند و کارشناسان شرکت  اماده ی راهنمایی شما هستند.

۲-دندان پزشکی اقساطی برای چه افرادی مناسب است؟

برای سازمان ها، شرکت ها و گروه هایی که علاقه مند هستند تا برای پرسنل خود رفاه ایجاد کنند، طرح دندان پزشکی قسطی قابل ارائه است. مدیران سازمان های دولتی و غیر دولتی، کارخانه ها، شرکت ها در صورت تمایل می توانند این طرح را درخواست کنند. کافی است برای استفاده از بهترین درمان های  دندانپزشکی تهران و ایران ، الماس کارت دریافت کنید. شما علاوه بر این خدمت می توانید از  این بهترین کارت تخفیفی در زمینه های مختلف استفاده کنید.

برای ایجاد طرح اقساطی  باید بخش مالی سازمان، فقط یک بار تعهدات طرح یعنی بازپرداخت اقساط پرسنل را بر عهده بگیرند.

۱-دندانپزشکی اقساطی چیست؟

دندانپزشکی اقساطی خدمت نوین الماس کارت است. پرداخت برخی هزینه های درمانی و خرید کالا به صورت یکجا برای بسیاری از افراد جامعه سخت  و دشوار شده است. دندانپزشکی اقساطی و پرداخت هزینه آن به بصورت تدریجی راه حل مناسبی برای حفظ سلامت جسمی افراد است.

برای کارمندی که حقوق ماهانه سه یا چهار میلیون تومان دریافت  می کند پرداخت این هزینه ها بسیار سخت  است و در شرایطی غیر ممکن می شود.  خدمات الماس کارت با  داشتن قرارداد در بهترین  دندان پزشکی های تهران و ایران به شما ارائه شده است. با این طرح شما هزینه ایمپلنت و هزینه اردوتدنسی را نیز می توانید به صورت قسطی پرداخت کنید.

۵-سود اقساط چقدر است؟

کارمزد  این طرح فقط ۴ درصد سالیانه می باشد و شخص مشترک صرفاً این درصد را پرداخت می کند. بازپرداخت اقساط ۶ الی دوازده ماهه می باشد.

لازم به ذکر است در طرح اقساطی تخفیف وجود ندارد ولی بهترین جایگزین  برای بیمه دندانپزشکی است.

۴-طرح شامل چه بخش هایی است؟

در فاز نخست دندانپزشکی و زیبایی شامل طرح است و در فازهای بعد بخش های دیگر اطلاع رسانی میشود.

در بخش کالا، لوازم خانگی و لوازم الکتریکی مانند موبایل  نیز شامل این طرح می شوند.