کارت تخفیف الماس کارت ایرانیان با شماره ثبت ۴۷۵۹۸۰ در اداره ثبت شرکت های قوه قضاییه، از سال ۱۳۹۴ تا کنون مشغول خدمت رسانی به شماست. برند ثبت شده الماس کارت حاصل تلاشی مستمر بوده است برای نیازی که شما داشته اید و ما آن را برآورده ساخته ایم.

رسالتی بزرگ داریم و آن هم بهبود وضعیت سلامت شما و کاهش هزینه های خانواده است. می خواهیم با دیدن لبخند زیبای شما، به مجموعه خود افتخار کنیم و بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.

ایجاد مجموعه های تخفیفی در بخش هایی که شما بدان نیاز داریم را وظیفه خود دانسته و با آموزش پرسنل مجرب و متعهد که وظیفه ای جز احترام، راهنمایی و تکریم به شما ندارند، افتخار همراهی با شما را کسب کرده ایم.

مسیری که آغاز کردیم ارائه خدمات درمانی علی الخصوص دندانپزشکی بود و با کسب تجربیات گرانبها، الماس کارت را در زمینه خریدهای روزانه، تفریحات، سرگرمی، گردشگری و نظایر آن گسترش داده ایم و کسب رضایت شما در بالاترین اولویت های خود قرار داده ایم.

الماس کارت، افتخار گسترش مراکز به بیش از ۳۰۰۰ مرکز پذیرنده و ارائه تخفیف های باور نکردنی تا ۷۰ درصد مرهون همفکری و یاری رسانی شما بوده است. طرح فروش و درمان اقساطی (با کارمزد ۴ درصد) در ادامه خدماتی بوده است که شما بدان نیاز داشته اید و هم اکنون برای خدمت به شما آمده شده است.

همچنین بخوانید: طرح اقساطی درمان

بیمه دندانپزشکی الماس کارت - کارت تخفیف

باعث افتخار ماست شما ما را از نظرات، دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد کارت تخفیف الماس کارت مطلع سازید.

بخش های مختلف خدمات و توضیحات تکمیلی

 

برای اطلاعات بیشتر از کارت تخفیف الماس کارت میتوانید با شماره زیر تماس

حاصل فرمایید.

۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ – ۰۲۱

کارت تخفیف الماس کارت با دارا بودن بیش از ۳۰۰۰ خدمات درمانی و رفاهی از میان ۸۲ صنف با تخفیفات ویژه به

دارندگان الماس کارت، خدمات رسانی می کند.

عضویت و خرید الماس کارت