بهترین کارت تخفیف – الماس کارت

بهترین کارت تخفیف چیست:

بهترین کارت تخفیف، روشی نوین برای بهره مندی از فناوری است. استفاده از این امکان جدید میتواند علاوه بر تخفیف در ۳۰۰۰ مرکز طرف قرارداد جایگزین مناسبی برای بیمه دندانپزشکی باشد.

الماس کارت برای تمام نیاز های شما راه حل درست را پیدا کرده است. از خرید های معمولی روزانه مثل تخفیف در فروشگاه زنجیره ای جامبو و لباس و تفریح تا هزینه های اصلی درمان مثل دندانپزشکی میتوانید از کارت تخفیف استفاده کنید. تخفیف های شگفت انگیز واقعی تا خرید و درمان اقساطی بخشی از خدمات الماس کارت است. استفاده از بیمه دندانپزشکی مسلتزم صرف هزینه بالا و محدودیت در سقف هزینه دندانپزشکی است. ضمن اینکه این بیمه به افرادی تعلق میگیرد که عضو گروه یا سازمانی خاص باشند و به صورت بیمه انفرادی درمانی قابل ارائه نمیباشد.

شما فکر کنید سال های گذشته بدون هیچ تغییری در سبک زندگی تان، از کارت تخفیف الماس کارت استفاده می‌کردید، می ‌توانستید یک میلیون تومان و یا ده میلیون تومان پس انداز کنید، چه حسی به شما دست می دهد. شما که بیمه دندانپزشکی ندارید و هزینه های معمول زندگی را بیشتر از یک مشترک الماس کارت پرداخت میکنید.

بهترین کارت تخفیف - الماس کارت چیست؟

به عنوان مثال اگر در خانواده چهار نفره که بیمه دندانپزشکی ندارد و خرید های معمول را بدون کارت تخفیف دندانپزشکی پرداخت می‌کند، همین امروز مشترک شود، از محل پس انداز تخفیف، به جای چهار میلیون تومان هزینه دندانپزشکی شامل هزینه عصب کشی دندان ، هزینه پر کردن دندان ، هزینه ایمپلنت و هزینه ارتودنسی ، دو میلیون تومان پرداخت کند و از محل خرید روزانه که از فروشگاه جامبو پرداخت می‌کند، دویست هزار تومان پس انداز کند، به راحتی دو میلیون و دویست هزار تومان پس انداز کرده، بدون اینکه از کیفیت درمان و زندگی این خانواده کاسته شود.

برای مشاهده تخفیف ۵۰٪ خدمات درمانی کلیک کنید.

تعرفه دندانپزشکی

بهترین کارت تخفیف چه خدماتی ارائه میکند:

  • هزینه دندانپزشکی :

هزینه ارتودنسی – هزینه ایمپلنت – هزینه پر کردن دندان – هزینه عصب کشی دندان – هزینه روکش دندان – هزینه کشیدن دندان عقل و تمام مواردی که در این لینک می توانید مشاهده کنید، تحت پوشش بیمه دندانپزشکی الماس کارت در بهترین دندانپزشکی و کلینیک های تهران است.

  • هزینه خدمات زیبایی :

بهترین کارت تخفیف در بهترین کلینیک های زیبایی تهران خدمات زیبایی شامل هزینه کاشت مو – هزینه جراحی بینی – هزینه لیپولیز – هزینه لیپوساکشن – هزینه ژل و فیلر – هزینه بوتاکس – هزینه لیزر خدمات تخفیف تا ۷۰ درصد ارائه میکند.

  • هزینه بیمارستان و کلینیک :

بهترین کارت تخفیف برای مشترکان محترم خدمات بیمارستانی مثل هزینه سزارین – هزینه بستری – هزینه جراحی  پوشش دارد. ضمناً در بهترین درمانگاه و بهترین کلینیک های تهران و سایر استانها خدمات ارائه می دهد.

  • هزینه پاراکلینیک و چشم پزشکی :

مشترکین الماس کارت برای هزینه چشم پزشکی – هزینه لیزیک چشم – هزینه تصویر برداری – هزینه ام آر آی MRI – هزینه فیزیوتراپی – هزینه عینک – هزینه سمعک می توانند از تخفیف استفاده کنند.

  • تخفیف در خرید و خدمات رفاهی :

حدود ۳۰۰۰ مرکز پذیرنده از میان ۸۲ نوع صنف، آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند. لیست خدمات را شما می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. برای استفاده از این خدمت، مشترک باید یکی از کارت‌های عابر بانک خود را در سیستم الماس کارت معرفی کند. لیست کل مراکز در تهران و ایران از طریق این لینک قابل مشاهده است. در این لیست شما می‌توانید بهترین تخفیف در فروشگاه جامبو را دریافت کنید.

به طور کلی بهترین کارت تخفیف کارتی است که مردم با پرداخت کمترین هزینه، درصد تخفیف بالایی از خدمات رفاهی و درمانی دریافت کنند، همچنین دارای پشتیبان واقعی باشد، به این معنا که اگر مشترک دچار مشکلی در مراکز شد بتواند با پشتیبانی در ارتباط باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ – ۰۲۱

بهترین کارت تخفیف - الماس کارت چیست؟

 

باشگاه مشتریان الماس کارت با دارا بودن بیش از ۳۰۰۰ مرکز رفاهی و خدماتی از

میان ۸۲ نوع صنف با تخفیفات ویژه به دارندگان کارت الماس کارت، خدمات رسانی میکند.

 

راهنمای استفاده

برای استفاده از الماس کارت در مراکز پذیرنده در ابتدا باید کارت بانکی شما در سیستم ثبت شود. این کار توسط پرسنل شرکت و پس از هنگام ثبت نام انجام می شود. شما هم با توجه به لیست مراکز پذیرنده می توانید با انجام تراکنش در پوز تخفیفی از تخفیف مربوطه استفاده کنید. بدلیل اینکه در برخی موارد پذیرندگان جابجا میشوند و یا بنا به دلایلی قطع همکاری میکنند حتما به لیست درج شده در سایت دقت کنید.

روش خرید

اگر الماس کارت انفرادی میخواهید لازم است به این لینک سر بزنید به راحتی و با چند کلیک الماس کارت برای شما ثبت و فعال می شود. اگر برای شرکت، صنف، اتحادیه، کارگاه، کارخانه و یا سازمان می خواهید الماس کارت تهیه کنید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.