برای استفاده مشترکان از شبکه تخفیفی مبتنی بر پوز، نیاز به ثبت و معرفی شما مشترکان محترم است. برای دریافت خدمت تخفیفی الزاما باید تراکنش در پوز تخفیفی انجام شود.

باشگاه مشتریان الماس کارت

برای استفاده از باشگاه مشتریان الماس کارت لطفا فرم زیر را با دقت وارد کنید. شما مشترک محترم برای مشاهده لیست مراکز تهران می توانید اینجا را کلیک کنید. برای دریافت لیست کشوری مراکز ارائه دهنده خدمت می توانید اینجا را کلیک کنید.

 loyality club

روش استفاده

خدماتی مشترکان باشگاه مشتریان الماس کارت دریافت میکنند، می تواند نیازهای روزانه شما را برآورده و لذت خرید تخفیفی را تجربه کنید. خدمات قابل ارائه شامل ۸۲ نوع صنف در بیش از ۲۵۰۰ مرکز است. شما با ثبت کارت بانکی می توانید از ۲۰۰ مرکز انحصاری الماس کارت استفاده کنید. خدمات انحصاری شامل دندانپزشکی، خدمات زیبایی، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، خدمات بیمارستانی است. مرکز تماس الماس کارت به شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ آماده مشاوره و راهنمایی شماست. باشگاه مشتریان الماس کارت در حال گسترش خدمات بوده و برای استفاده بهینه بهتر است هر هفته به سایت سر بزنید. 

خدمت دندانپزشکی شامل ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در کلیه موارد است. شما می توانید حتی ایمپلنت را با الماس کارت تجربه کنید. برای مشاهده لیست مراکز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی می توانید اینجا را کلیک کنید. خدمات زیبایی باشگاه مشتریان شامل لیزر پوست، ژل و بوتاکس، لیپولیز و لیپوساکشن، کاشت مو و جراحی بینی است. این خدمات شامل ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف بوده و اعضای باشگاه می توانند از این خدمت استفاده کنند. دریافت لیست مراکز زیبایی می توانید اینجا را کلیک کنید.

آزمایشگاه خون، تصویر برداری پزشکی، MRI ، تصویر برداری هسته ای، در قسمت پاراکلینیکی آماده خدمت رسانی می باشند. در صورتی که نیاز به خدمات بیمارستانی دارید مشترکان می توانند از این خدمت استفاده کرده و از کلیه خدمات درمانی حتی زایمان استفاده کنند. چشم پزشکی و لیزیک چشم هم خدمت دیگری از باشگاه مشتریان الماس کارت است. برای دریافت لیست مراکز درمانی اینجا را کلیک کنید.