۳-الماس کارت چه خدمتی ارائه میکند؟

ما برای تمام سبد خرید شما شامل پوشاک، خرید فروشگاهی(نظیر جامبو)، بیمه، تفریحات نظیر استخر و مجموعه های ورزشی، رستوران ها، آبمیوه فروشی، پت شاپ، آموزشگاه، آرایشگاه، تعمیرگاه، لوازم خانگی، داروخانه، و بسیاری موارد دیگر نیاز شما را برآورده می سازیم.

در درمان هم دندانپزشکی، بیمارستان، کلینیک و درمانگاه، آزمایشگاه خون، تصویر برداری، داروخانه، چشم پزشکی و عینک و سمعک را فراهم کرده ایم.

۶-در روش های پرداخت انعطاف وجود دارد؟

با توجه به شرایط اقتصادی کسب و کار ها که اخیراً بوجود آمده است، شرکت الماس کارت ایرانیان با درک شرایط فعلی، در روشهای پرداخت آبونمان مساعدت های ویژه ای تدارک دیده است.

۲-راهی مناسب وجود دارد؟

ما در الماس کارت همان سیستمی را پیاده سازی کرده ایم که شما به دنبال آن هستید. با پرداخت هزینه بسیار ناچیز، مشترکان الماس کارت میتوانند از خدماتی بهره گیرند، که مدیران به دنبال آن هستند.

کاهش هزینه های درمان تا ۷۰ درصد و دندانپزشکی تا ۵۰درصد، استفاده از بیش از ۳۰۰۰ مرکز پذیرنده واقعی و گسترگی خدمات در کل کشور، نمونه ای از خدماتی هستند که شما به دنبال آن  هستید.

۵-چگونه اعتماد کنیم؟

سابقه شرکت، رضایت مشتریان فعلی، دریافت نشان اعتماد، عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و دریافت الماس کارت تست، راهی برای ایجاد اعتماد است.

۱-مدیران با تجربه دنبال چه هستند؟

افزایش رضایت پرسنل از محل کار خود باعث می شود راندمان شغلی آنها بالا برود. زمانی که کارمندی دغدغه هزینه های زندگی را دارد و یا اینکه به علت هزینه های بالای دندانپزشکی و نداشتن نقدینگی مناسب هر روز با قرص مُسّکن به محل کار خود وارد می شود، آیا می توان انتظار عملکرد مناسب از ایشان داشت؟

پیدا کردن راهی که بتوان به کارمندان کمک کرد دغدغه همه مدیران است.

۴-باشگاه اختصاصی

چنانچه شما بخواهید برای مشتریان خود باشگاهی خاص داشته باشید و یا اینکه خدماتی ویژه نیاز دارید، روی ما حساب کنید. توانایی شرکت در ایجاد باشگاه خاص، نیاز شما را برآورده میکند.

خوشحال خواهیم شد پاسخگوی سوالات شما در اسرع وقت باشیم