کارت تخفیف:

امروزه کارت تخفیف درمانی یک نیاز است که همه افراد جامعه به آن نیاز دارند نیازی که همواره حس می شود.

زیرا با توجه به بالا رفتن هزینه های زندگی  افراد به دنبال راهی برای کاهش هزینه های خود هستند.

شرکت الماس کارت  توانسته با بهترین  مراکز قرار داد ببندد و با ارائه دادن  کارت‌های تخفیف هزینه افراد را بسیار کاهش دهد.

به عنوان مثال بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه خدمات دندانپزشکی قادر به پرداخته هزینه آن نمی باشند و مجبورند درد خود را تحمل کنند.

شرکت الماس کارت علاوه بر اینکه برای خدمات درمانی کارت تخفیف درمانی ارائه کرده است برای کاهش تمام نیاز های شما مانند خوراک، پوشاک و هر چیزی که فکرش را کنید راه حلی را ارائه کرده است که شما بتوانید از خریدهای روزانه تا هزینه درمان های شما مثل دندانپزشکی به صورت نامحدود تخفیف بگیرید و هزینه خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

به عنوان مثال شما بدون داشتن کارت تخفیف الماس کارت، زمانی که به دندانپزشکی مراجعه می کنید باید هزینه زیادی را صرف درمان خود کنید، در حالی که شما می توانید با استفاده از کارت تخفیف هزینه خود را به نصف برسانید.

شما می توانید در هر سنی که هستید بدون محدودیت از کارت تخفیف درمانی و رفاهی الماس کارت استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برای اطلاعات بیشتر از کارت تخفیف الماس کارت میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ – ۰۲۱

مزایای کارت تخفیف درمانی الماس کارت:

کارت تخفیف علاوه بر اینکه همه خدمات دندانپزشکی را پوشش می دهد.  یکی از مزیت های کارت تخفیف الماس کارت اینست که علاوه بر اینکه خدمات دندانپزشکی را کاهش میدهد شامل  زیبایی دندان هم نیز می شود همانطور که میدانید بسیاری از بیمه ها، زیبایی دندان را شامل نمیشوند اما شما با استفاده از کارت تخفیف الماس کارت می توانید هزینه زیبایی دندان را به نصف برسانید.

کارت تخفیف درمانی - تخفیف ویژه
کارت تخفیف الماس کارت

کارت تخفیف درمانی:

این کارت شامل کلیه خدمات دندانپزشکی، زیبایی پوست و مو، بوتاکس، ژل، میکروبلیدینگ، میکرونیلدینگ، لیفتینگ پوست، هیدرودرم، میکرودرم، درما اف، لیزر، فیزوتراپی، آزمایشگاه، کاشت مو و..

شرکت الماس کارت به دارندگان کارت الماس کارت با تخفیفات ویژه بیش از ۳۰۰۰ مرکز درمانی و رفاهی از میان ۸۲ نوع صنف خدمات رسانی می کند.