بیمه دندان پزشکی

قیمت ایمپلنت دندان؟ هزینه ایمپلنت دندان؟ آیا ایمپلنت را میتوان به صورت اقساطی پرداخت کرد؟ شرایط اقساطی پرداخت کردن ایمپلنت دندان؟ تخفیف ۵۰ درصد ایمپلنت در بهترین مراکز ، لیست بهترین مراکز دندانپزشکی

مقدمه:

قبل از انجام ایمپلنت دندان اولین موضوعی که به ذهنتان می رسد، قیمت ایمپلنت دندان و انتخاب بهترین متخصص است اما بهتر است قبل از پرداختن به موضوع هزینه ایمپلنت دندان و معرفی بهترین مراکز، اطلاعاتی در مورد ایمپلنت دندان و طول عمر آن و تفاوت آن با دیگر روش ها به دست آورید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

توضیح مختصر در مورد ایمپلنت دندان

مراحل کاشت دندان یا ایمپلنت دندان

طول عمر ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان یا کاشت دندان

تخفیف ۵۰ درصدی ایمپلنت دندان در بهترین مراکز

تعرفه دندانپزشکی

شرایط اقساطی پرداخت کردن ایمپلنت دندان

برای گرفتن تخفیف ۵۰٪ ایمپلنت در بهترین مراکز درمانی و اطلاع از

شرایط اقساطی پرداخت کردن آن کافیست با شماره زیر تماس حاصل

فرمایید.

۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴  – ۰۲۱

ایمپلنت دندان چیست؟

برخی افراد ممکن است به دلایل مختلف یک یا چند دندان خود را از دست بدهند، این مشکل نه تنها از نظر ظاهری خوشایند نیست بلکه باعث به وجود آمدن مشکلات دیگر مانند خوب نجویدن غذا، درست صحبت کردن و… می شود.

از این رو راه های مختلفی برای جایگزین کردن دندان از دست رفته وجود دارد، بهترین روشی که برای جایگزین دائمی آن وجود دارد، ایمپلنت دندان است.

قبل از ایمپلنت دندان کسانی که پروتز متحرک( دندان مصنوعی) داشتند قادر به جویدن بسیاری از مواد غذایی نبودند، امروزه این مشکل با استفاده از ایمپلنت دندان برطرف شده است.

فیکسچر یا ایمپلنت دندان، قطعاتی در اندازه دندان طبیعی می باشند. فیکسچر ها پین هایی هستند از جنس تیتانیوم خالص که سازگار با بافت های بدن ساخته شده و با استفاده از جراحی درون استخوان فک کاشته می شود.

اما به دلیل اینکه قیمت ایمپلنت دندان نسبت به روش های دیگر بیشتر است اکثر افراد ترجیح می دهند از روشهای دیگر برای درمان استفاده کنند.

قیمت ایمپلنت دندان

مراحل کاشت دندان یا ایمپلنت دندان:

در مرحله اول با جراحی متخصص، فیکسچر یا قطعه اصلی درون استخوان فک قرار می دهد. این پایه فلزی به عنوان ریشه دندان عمل می کند.

پس از انجام این کار، باید منتظر جوش خوردن پایه فلزی به استخوان فک ماند. بازه زمانی جوش خوردن پایه فلزی به استخوان فک بالا۵ الی ۶ ماه و برای فک پایین ۳ الی ۴ ماه است.

پس از طی شدن این بازه زمانی و جوش خوردن ایمپلنت یا فیکسچر در استخوان فک، روکش دندان روی ایمپلنت نصب می شود.

برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعرفه دندانپزشکی

طول عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟

برای دندان های از دست رفته روش های مختلفی وجود دارد از جمله دندان مصنوعی و بریج دندان و ایمپلنت. اما نکته ای در مورد بریج دندان و دندان مصنوعی وجود دارد اینست طول عمر آن ها معمول بین ۵ لی ۱۰ سال است ولی ایمپلنت دندان تنها راه حلی است که مادام العمر است و بهترین گزینه برای جایگزین دندان های از دست رفته است و تنها روشی است که از تحلیل استخوان جلوگیری می کند.

ایمپلنت دندان - هزینه ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان به دلیل عوامل مختلف متفاوت است از جمله این عوامل:

تعرفه دندانپزشک است، مبلغی که دندانپزشک میگیرد به دلایل مختلف متغیر است مانند موقعیت جغرافیایی، تعداد پرسنل، نوع تجهیزات و موارد دیگر.

از طرفی بالا بودن قیمت ایمپلنت دندان نقشی در تعیین کردن مهارت و تجربه دندانپزشک ندارد. بنابراین قیمت مناسب از یک متخصص ایمپلنت دندان امکان پذیر است.

بهترین دندانپزشک

عوامل دیگری که بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر دارند:

کیفیت ایمپلنت دندان،  جنس ایمپلنت دندان از تیتانیوم خالص است که ساخت آن طی مراحل پیچیده و مختلفی انجام می شود که کیفیت و دقت در ساخت این قطعه بسیار مهم است.

هر چقدر این قطعه با کیفیت و دقت بالاتری ساخته شود، تطابق پذیری بالاتری با استخوان فک خواهد داشت.

به همین علت برند های معروف به طبع قیمت ایمپلنت دندان بالاتری نسبت به سایر برند ها دارند.

هزینه ایمپلنت دندان در سال های اخیر سیر صعودی داشته است و به دلیل تحریم های جدید خرید قطعات ایمپلنت دندان از کشور های آمریکایی و اروپایی مشکلات فراوانی دارد، همچنین با افزایش دلار قیمت ایمپلنت دندان افزایش چشمگیری داشده است.

به دلیل پر هزینه بودن ایمپلنت دندان بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه آن نبوده اند و ناچار به استفاده از روش های دیگر یا مجبور به خالی گذاشتن دندان از دست رفته شده اند.

خوشتبختانه شرکت الماس کارت توانسته است با بهترین مراکز دندانپزکی قراد ببندد و هزینه افراد را تا حد زیادی در همه زمینه های دندانپزشکی از درمان تا زیبایی کاهش دهد، همچنین میتوانند درمان خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

همانطور که میدانید بسیاری از بیمه های دندانپزشکی به دلیل اینکه ایمپلنت دندان در گروه زیبایی دندان قرار دارد، هزینه ایمپلنت دندان را پوشش نمیدهند.

اما شرکت الماس کارت توانسته است همه خدمات درمانی را تحت پوشش قرار دهد و همه افراد بتوانند علاوه بر بیمه خود هزینه هایی درمانی و زیبایی خود را ۳۰-۵۰ درصد کاهش دهند.

قیمت ایمپلنت دندان نسبت به بریج و کدام روش بهتر است؟

قطعا کاشت دندان یا ایمپلنت بهتر از بریج دندان، به سه دلیل درمان با ایمپلنت ارجح تر از بریج دندان است.

۱. در بریج دندان، دندان های کناری تراش میخورند ولی در ایمپلنت دندان های کناری به هیچ وجه درگیر نمی شوند.

۲. در ایمپلنت، مراقبت های دهان و دندان بهتر از بریج دندان است. نخ دندان و مسواک زدن بریج دندان کمی سخت تر از ایمپلنت دندان است.

۳. ایمپلنت دندان تنها روشی است که از تحلیل استخوان فک جلوگیری می کند زیرا در استخوان فک فیکسچر قرار داده می شود که این پایه فلزی به عنوان ریشه دندان عمل می کند.

از نظز هزینه، قیمت ایمپلنت دندان نسبت به بریج دندان بیشتر است. اما کسانی که  از بریج دندان استفاده کرده اند ممکن است یعد از چند سال مجبور به تعویض آن شوند، بنابراین هزینه بریج دندان در دراز مدت با هزینه اولیه آن بسیار متفاوت می شود.

هزینه ایمپلنت دندان به دلیل داشتن مراحل بیشتر پر هزینه تر است اما در بلند مدت از درمان های دیگر مقرون به صرفه تر است.

خوشبختانه با استفاده کارت الماس کارت میتوانید قیمت ایمپلنت

دندان خود را با بهترین نوع آن در مراکز برتر کاهش داد همچنین

میتوانید به صورت اقساطی پرداخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۱۰۰۰ ۲۸ ۴۴ – ۰۲۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *