باشگاه مشتریان برای پوشاک

راه اندازی باشگاه مشتری برای پوشاک

باشگاه مشتریان پوشاک می تواند میزان علاقه و وفاداری خریداران شما را افزایش دهد. شما از این طریق در ارتباط مستقیم با مشتریان خواهید بود و بدون واسطه بازخورد آنان را دریافت کرده و فعالیت های خود را بهبود می بخشید. اگر قرار است تا شما پیام خود را به گوش مشتریان خود رسانده و نظر و ایده آنها را مشاهده نمایید راه اندازی باشگاه مشتریان پوشاک، تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید.

باشگاه مشتریان پوشاک

افتتاح باشگاه مشتریان پوشاک

بسیاری از کسب و کار های اینترنتی در حوزه پوشاک و لباس که دارای سایت های اینترنتی هستند، قطعا برای خود یک باشگاه مشتریان پوشاک نیز راه اندازی نموده اند. این کسب و کارها از طریق باشگاه های خود می توانند میزان فروش و در نتیجه سود خود را افزایش دهند. البته قسمت جالب ماجرا این است که گاها از طریق باشگاه ها تعداد مشتریان شما افزایش نمی یابد، بلکه تنها میزان فروش شما بیشتر خواهد شد. طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در حوزه بازاریابی این نتیجه حاصل شده است که چنانچه شما مشتریان قبلی خود را راضی نگه داشته و درخواست های آنان را انجام دهید، حدود ۶۰ درصد میزان فروش شما بیشتر می شود.

افتتاح باشگاه مشتریان پوشاک

 صاحبان کسب و کار در هنگام راه اندازی باشگاه مشتریان  می توانند با بالا بردن کیفیت باشگاه مشتریان  مشتریان را وفادار کنند

نکته مهم دیگر که افتتاح باشگاه مشتریان پوشاک را مهم جلوه می دهد، این موضوع است که از طریق باشگاه ها شما قادر خواهید بود که میزان هزینه صرف شده برای تبلیغات خود را کاهش دهید. بازاریاب ها اگر بخواهند فعالیت شما را به صورت دستی رواج داده و تبلیغ نمایند، لازم است که شما حدود ۱۰ برابر هزینه بیشتری پرداخت نمایید. البته جذب مشتری از این طریق نیز گاها آسان نمی باشد. با این توضیح به نظر می رسد که وفادار نمودن مشتری از طریق ارائه تخفیفات و آفرهای مختلف، قرعی کشی و مواردی از این قبیل در افزایش سود، می تواند گزینه بهتری باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *