درگاه پرداخت واسط برای کسب و کارهایی مناسب است که تعداد تراکنش کم و یا متوسط داشته باشند. با توجه به اینکه درگاه پرداخت بانکی شرایط سختی برای عضویت دارند و در بسیاری موارد اعطا درگاه بانکی بسیار پیچیده و زمان بر می شود.

 

 

برای نمایش سریع روی عنوان های زیر کلیک کنید

ساخت درگاه پرداخت

درگاه پرداخت چیست

اسکریپت درگاه پرداخت

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

مزایای درگاه پرداخت 

مقایسه درگاه پرداخت واسط با درگاه پرداخت بانکی

شرایط دریافت

ساخت درگاه پرداخت

در قدم اول باید اقدام به ثبت درخواست برای ساخت درگاه پرداخت کنیم. این پروسه اداری میباشد و برای اطلاعات بیشتر باید با شماره ۷۹۹ ۷۹ ۷۹ ۰۹۱۹ تماس بگیرید تا ما شما رو راهنمایی کنیم. شما میتوانید به سادگی با سخت درگاه پرداخت امکان پرداخت رو برای مشتری های خودتون آسان کنید. و کابران شما میتوانند از خدمتی که شما به آن ها ارائه میدهید هزینه پرداخت میکنند. به هر حال باید برای ساخت درگاه بانکی از شرکت هایی که این خدمت را ارائه میدهند استفاده کنید.

اگر شما قصد ساخت درگاه پرداخت به صورت مستقیم را دارید باید یک شماره حساب از هر بانکی که درگاه میخواهید داشته باشید، و همه ی بانک ها هم نیاز به دریافت شماره حساب ندارند مثل سامان کیش ولی بانک ملت نیاز به شماره حساب دارد پس قبل از انجام کار از اصول کار مطمئن شوید.

بعد از انجام کار های بالا، برای ثبت درگاه پرداخت روی سایت خودتان حالا نوبت برنامه نویسی سایت است که برای انجام این کار به سایت همسووب مراجعه کنید.

درگاه پرداخت واسط چیست

درگاه پرداخت واسط همانطور که از اسمش پیداست به صورت یک واسطه یا یک شرکت شخص سوم عمل میکند. نوع انجام کار این شرکت ها این گونه است که از چند بانک درخواست درگاه پرداخت داده اند. و شما میتوانید از از این درگاه استفاده کنید و به راحتی مبلغ خود را دریافت کنید. شرایط کار این شرکت ها به این صورت است که مبالغ واریز شده اول به حساب شرکت واسطه ریخته میشود و شما در هر زمان که مایل به دریافت پول خود بودید درخواست تسویه حسب دهید و هزینه ها به حساب شما ریخته شود.

با ارسال کردن درخواست برای درگاه پرداخت باید منتظر بمانید تا سایت شما تایید شود و پس از تایید شدن یک کد به شما میدهند و این کد را باید در سایت خود قرار دهید و برای پرداختی های سایت خود نیز استفاده کنید.

در قد بعدی باید اطلاعات حساب خود را ( شماره حساب ، شماره کارت یا شماره شبا ) را برای شرکت واسط ارسال کرده و در صورت نیاز درخواست وجه نمایید تا هزینه های شما پرداهت شود.

اسکریپت درگاه پرداخت واسط

طراحی اسکریپت درگاه پرداخت ما کاملا شخصی سازی شده میباشد و در آن قابلیت های جدید وجود دارد. و همچنین امنیت بالای این اسکریپت یکی از با اهمیت ترین فاکتور ها در سیستم های مالی است.

بهترین درگاه پرداخت واسط اینترنتی

بهترین درگاه واسط اینترنتی کسانی هستند که از شرکت های پی اس پی درگاه اینترنتی به کار های اینترنتی تقدیم میکنند.

مشاغل مختلف برای تکمیل شبکه باشگاه ها به دستگاه پوز باشگاه مشتری نیاز دارند. این دستگاه ها باید بتوانند قوانین باشگاه را اجرا کنند و در میان برخی مشاغل به ماشین های پیام کوتاه نیز معروف هستند.

مزایای درگاه پرداخت واسط

این نوع درگاه مناسب بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی و حتی غیر اینترنتی است. مهمترین این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • عدم نیاز به اجاره نامه
  • قابل تعریف برای تمام حساب های بانکی
  • واریز با سیکل تسویه حساب شاپرک
  • کارمزد بسیار ناچیز
  • سرعت بالا در ارائه درگاه

برای کسب و کار هایی که وبسایت ندارند و نیاز به لینک دریافت دارند می توان با درگاه پرداخت واسط این نیاز را بر طرف کرد.

درگاه پرداخت باشگاه مشتریانبرای دریافت مشاوره در رابطه با باشگاه مشتریان و درگاه پرداخت واسط با شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ و یا موبایل ۰۹۱۹۷۹۷۹۷۹۹ تماس بگیرید

مقایسه درگاه پرداخت واسط با درگاه پرداخت بانکی

درگاه های بانکی کارمزد را از بانک مقصد دریافت می کنند. درگاه های واسط چون این درآمد کارمزدی وجود ندارد اجباراً کارمزد را از صاحب فروشگاه دریافت می کنند.

روش هایی برای حذف این کارمزد وجود دارد، که یکی از آنها تسویه حساب هفتگی با فروشگاه است. در صورت تعداد تراکنش بالا نیز می توان این کارمزد را کم کرد.

لازم به ذکر است حداکثر کارمزد مجاز ۲ درصد است ولی معمولا بیش از ۱ درصد دریافت نمی شود.

بزرگترین مزیت درگاه پرداخت نسبت به درگاه بانکی، سرعت بالا در اعطا و سهولت دریافت است.

شرایط دریافت

برای دریافت درگاه پرداخت واسط متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

اشخاص حقیقی:

  • تابعیت ایران
  • کارت ملی و شناسنامه
  • کد رهگیری مالیاتی
  • آدرس
  • کد پستی
  • شماره تلفن

برای دریافت مشاوره در رابطه با باشگاه مشتریان و درگاه پرداخت واسط با شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ و یا موبایل ۰۹۱۹۷۹۷۹۷۹۹ تماس بگیرید

اشخاص حقوقی:

  • روزنامه رسمی و آخرین تغییرات
  • مدارک هویتی مدیر عامل
  • کد رهگیری مالیاتی

در صورت عدم دارا بودن کد رهگیری مالیاتی متقاضی درگاه پرداخت واسط می تواند تقاضای صدور کیف پول دهد. با ایجاد کیف پول تسویه حساب به درخواست صاحب فروشگاه و به صورت دستی انجام می شود.

برای دریافت مشاوره در رابطه با باشگاه مشتریان و درگاه پرداخت واسط با شماره ۰۲۱۴۴۲۸۱۰۰۰ و یا موبایل ۰۹۱۹۷۹۷۹۷۹۹ تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *