باشگاه-مشتریان

سود دوسویه خریدار و فروشنده

در صورتی که شما متناسب با کسب و کار خود اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کنید؛ از هر طرف هم برای شما به عنوان فروشنده و هم برای مشتریان شما به عنوان خریدار کاملا مفید می باشد. به واقع راه اندازی باشگاه مشتریان چوب دو سر طلا یا سود دوسویه برای هر یک خریداران و فروشندگان به شمار می آید. به این صورت که مشتریان شما می توانند با توجه به باشگاه مشتریان فروشگاه و کسب و کار شما، از تخفیف ها و هزینه های به صرفه و امتیازات مختلف عضویت در باشگاه مشتریان بهره مند شوند و شما نیز می توانید با جذب مشتریان بیشتر به سمت و سوی خویش اقدام به فروش محصولات بیشتر در بازه زمانی کمتر کنید و دست به سودآوری بیشتری بزنید. خرید اقساطی محصولات شما نیز از دیگر امکانات باشگاه مشتریان است که شما می توانید برای این منظور درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان خود را در فروشگاه یا کسب و کارهای مختلف اعلام کنید تا پس از پذیرش شما بتوانید محصولات مورد نیاز خود را در فروشگاه یا مغازه مورد نظر به صورت قسطی خریداری کنید. به همین دلایل است که راه اندازی باشگاه مشتریان چوب دو سر طلا به شمار می آید که هر یک از طرفین می توانند از مزایای بکارگیری این باشگاه به خوبی بهره ببرند. در ادامه بیشتر در خصوص درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان بحث به میان می آید.

درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریانخرید قسطی محصولات مختلف در فروشگاه ها و مغازه ها

با توجه به این مسئله که ممکن است ما همیشه قدرت خرید محصولات مورد نیاز خود را به صورت نقدی نداریم؛ معمولا به دنبال مراکز و فروشگاه هایی هستیم که بتوانیم هر یک محصولات مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنیم. خرید محصولات مختلف به صورت اقساط در قالب قسط های مختلف این امکان را به ما می دهد تا ما حتی با نداشتن مبلغ کافی برای خرید جنس مورد نظر خویش بتوانیم آن ها را در همان لحظه به صورت قسطی خریداری کنیم و نیاز خود را با خرید آن ها برطرف سازیم. اگر به فکر خرید اقساطی محصولات مختلف مورد نیاز خود هستید؛ می توانید درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان را در هر فروشگاه و مغازه ای به ثبت برسانید که می خواهید محصول مورد نیاز و پسند خویش را در آن به صورت قسطی خریداری کنید. در صورت تایید درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان توسط متولیان هر فروشگاه و کسب و کاری، شما می توانید در حوزه اقساط و در قالب قسط های مشخص با زمان بندی های مختلف، هر یک از محصولات و اجناس خود را خریداری کنید. پس بدین ترتیب می توان درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان را هم به سایر مزیت های خرید این باشگاه در نظر داشت که با نصب و راه اندازی باشگاه مشتریان، شما به عنوان فروشنده می توانید با توجه به فروش محصولات خود به صورت اقساطی، مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود بکشانید و از طرفی دیگر مشتریان شما هم یک مرکز و فروشگاه معتبری را می یابند که می توانند هر یک از محصولات مورد نظر خود را در آن به صورت اقساطی خریداری کنند.

درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریاندرخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان

نحوه درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان

همان طور که گفته شد؛ اگر تمایل دارید تا شما نیز جزء پذیرفته شدگان حوزه اقساط باشید؛ می بایست حتما درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان خود را اعلام کنید. برای این منظور شما می توانید با تکمیل فرم درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان و ارسال آن به شرکت های مختلف از جمله الماس کارت ایرانیان، درخواست خود را به ثبت برسانید تا پس از بررسی های لازم، یا درخواست شما مورد پذیرش واقع می شود یا خیر که در صورت مورد پذیرش واقع شدن شما جزء پذیرندگان حوزه اقساط قرار می گیرید که هم می توانید به سازمان های مختلف در این راستا خدمت کنید و هم در عین حال می توانید تمامی نیازهای خود را در فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلف به صورت اقساط به جای پرداخت پول نقد استفاده کنید. بنابراین شما علاوه به خدمت به سازمان مختلف، می توانید به مشتریان خود هم خدمات رسانی کنید و آن ها را از خدمات حوزه اقساطی خود بهره مند سازید. در کنار این نکته، هر یک از مشتریان شما نیز می توانند با مراجعه به بانک های عامل تا سقف ۳۰ میلیون تومان هم تسهیلات یا وام دریافت نمایند. بنابراین درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان به راحتی و با تکمیل و ارسال فرم درخواست میسر می باشد تا در صورت تایید درخواست شما بتوانید از این خدمت باشگاه مشتریان بهره لازم را ببرید. پس دیگر نیازی نیست برای خرید یا استفاده از خدمات مختلفی همچون لمینت دندان با هزینه های سرسام آور آن و سایر خدمات پزشکی و غیر پزشکی دیگر، در همان لحظه هزینه های زیادی را صرف کنید؛ بلکه می توانید پس از تایید درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان، شما عضو این باشگاه شده و از خدمات مختلف فروشگاه، شرکت یا هر سازمان دیگری به صورت اقساطی بهره مند گردید.

کارت باشگاه مشتریانکارت باشگاه مشتریان

بهره مندی از امکانات ویژه باشگاه مشتریان

اعتبار یک فروشگاه و کسب و کار به مشتریان آن می باشد. در صورتی که شما بتوانید مشتریان وفادار و دائمی را به کسب و کار خود جذب نمایید؛ می توانید روز به روز بیشتر در زمینه فعالیت خویش سرمایه گذاری کرده و دست به سودآوری بزنید. درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان یکی از خدمات ارائه دهنده در باشگاه مشتریان می باشد. علاوه بر آن شما می توانید با خرید سیستم باشگاه مشتریان از الماس کارت ایرانیان از سایر امکانات و قابلیت های دیگر باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود و رونق و توسعه محصولات مختلف خود بهره مند شوید. برای این منظور لازم نیست که حتما هزینه زیادی را صرف تبلیغات و جذب مشتری به سمت و سوی خود کنید؛ بلکه با خرید باشگاه مشتریان با هزینه های به صرفه می توانید از تمامی امکانات این نرم افزار نهایت بهره را ببرید.

جالب است بدانید :

با سیستم باشگاه مشتریان میتوانید فروش خود را بیشتر کرده و اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.  توانید از امکانات باشگاه مشتریان به خوبی استفاده کرده تا بدین ترتیب بتوانید مشتریان خود را به فروشگاه یا کسب و کار خویش وفادار سازید

مشتریان شما نیز می توانید با ورود به آن و درخواست پذیرندگی باشگاه مشتریان، محصولات و اجناس مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند که این مسئله سبب می شود تا هم شما زودتر محصولات خود را به منصه فروش گذاشته و دست به سودآوری بزنید و هم مشتریان شما به کسب و کار شما بیشتر تمایل یابند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *